Ceramica News

Introduzione di a porcellana bianca cinese

2023-03-17
A porcellana bianca Xingyao hà una longa storia, cunnisciuta ancu com'è "biancu cinese", è hè u primu situ di fornu di porcellana bianca in Cina. Unu di i sette forni famosi in a dinastia Tang, Xing Kiln, l'antenatu di a porcellana bianca cinese. Xing Kiln hè stata fundata è sparata à a fine di a dinastia di u Nordu. Dopu à u rapidu sviluppu di a dinastia Sui, hà righjuntu u so piccu in a dinastia Tang è hà diminuitu à a fine di a dinastia Tang è cinque, diventendu u centru di a prima pruduzzioni di porcellana bianca in Cina. Cù una storia di più di 1500 anni, a so squisita porcellana bianca fina hè entrata in a corte cum'è un tributu, è hè ancu esportatu in più di una decina di paesi è regioni in casa è in l'esteru.

L'invenzione è a pruduzzione di a porcellana bianca Xing da Xing Kiln rumpiu a situazione chì u celadon dominava u mondu da a dinastia Shang, furmendu un mudellu chì u celadon rapprisintatu da Yue Kiln in Cixi, Pruvincia di Zhejiang, è a porcellana bianca rapprisentata da Xing Kiln in Neiqiu. , Pruvincia di Hebei in u nordu eranu collu è collu, furmendu un mudellu di "verde in u sudu è biancu in u nordu".

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept