News

Semu felici di sparte cun voi nantu à i risultati di u nostru travagliu, e nutizie di a cumpagnia, è vi dà sviluppi puntuali è cundizioni di appuntamentu è di rimozione di u persunale.
  • Dehua: a famosa zona di pruduzzione di porcellana cuntempuranea di a Cina, in u 2003, hè stata chjamata "a cità nativa di l'arti folklore cinese (ceramica)", hà vintu u titulu di "capitale di porcellana cinese".

    2023-05-20

  • A porcellana vitrata bianca hè, à l'epica di a dinastia Sui, era digià maturata. In a dinastia Tang, a porcellana vitrata bianca hà avutu un novu sviluppu, è a bianchezza di a porcellana hà ancu righjuntu più di 70%, vicinu à u standard di a porcellana fina moderna di alta qualità, chì hà stabilitu una basa solida per a porcellana underglaze è overglaze.

    2023-05-20

  • A porcellana bianca hè un tipu di classificazione tradiziunale di porcellana cinese (celadon, porcellana blu è bianca, porcellana culurita, porcellana bianca). Hè fattu di spazii di porcellana cù pocu cuntenutu di ferru è sparatu cù glaze trasparenti puri.

    2023-05-18

  • Porcellana bianca Dehua per via di a so pruduzzione fina, texture densa, cristalli cum'è giada, glaze moisturizing cum'è grassu, cusì hà "biancu d'avorio", "biancu di lardo", "biancu d'oca" è altre reputazione, in u sistema di porcellana bianca di Cina hà un stile unicu, in a storia di u sviluppu di ceramica occupa una pusizione impurtante, in a reputazione internaziunale di "arti orientali".

    2023-05-17

  • A fama di a porcellana bianca Dingyao cuminciò in a dinastia Song di u Nordu, è u focu di a porcellana bianca Dingyao hà iniziatu in a dinastia Tang. U situ di Dingyao Kiln hè situatu in Quyangjian Magnetic Village, Hebei. A porcellana bianca Dingyao di a dinastia Tang hà caratteristiche simili à a porcellana bianca Xingyao, è e forme includenu tazze, piatti, vassoi, vasi di riempimentu, bacini, stufe à trè gambe è ghjoculi. In cunfrontu cù l'opere di u periodu di Cinque Dinastie, i bordi di i vasi anu labbra grossi, spalle piene, fondu pianu, è fondu solidu tondu cum'è torta, è certi anu fondu di giada. A maiò parte di a porcellana bianca di a dinastia Tang Dingyao hè simile à a porcellana bianca di Xingyao in quellu tempu, a seccione di l'ossu fetale hè più fina, u culore fetale hè biancu, è ci hè un altru tipu d'ossu fetale hè più grossu, a sezione hè relativamente grossa, ma a sinterizzazione hè megliu.

    2023-05-16

  • Ci sò parechje varietà di set di tè di porcellana, i principali sò: set di tè celadon, set di tè di porcellana bianca, set di tè di porcellana negra è set di porcellana culurata. Questi utensili di tè anu avutu una pagina gloriosa in a storia di u sviluppu di a cultura cinese di tè.

    2023-05-15

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept