News

Semu felici di sparte cun voi nantu à i risultati di u nostru travagliu, e nutizie di a cumpagnia, è vi dà sviluppi puntuali è cundizioni di appuntamentu è di rimozione di u persunale.
  • L'arburu di Natale hè unu di i più famosi artighjani tradiziunali è di Natale in a celebrazione di Natale. Di solitu, a ghjente porta una pianta perenne cum'è un pinu in a casa o fora prima è dopu Natale, è decorate cù luci di Natale è decorazioni culurite. È mette un anghjulu o stella nantu à a cima di l'arbulu.

    2023-04-01

  • A cultura è l'arti, l'artisgiani ceramichi stessi sò basamente opere artighjanali, è ogni ligame da l'argilla à u modellu hè riccu in parechji elementi artistici, è a ceramica stessa ghjucanu un rolu impurtante in u nostru patrimoniu storicu, cusì pudemu dì chì portà hè equivalenti à purtà. cultura à u nostru corpu

    2023-04-01

  • Ci hè duie manere di fà l'artisgianalità di ceramica. Unu hè di utilizà caolin d'alta qualità per mudificà direttamente, è l'altru hè di vultà u muffa è poi inject o strofinate. A porcellana Dehua hè di solitu glazed o micca dopu chì l'adobe hè seccu, è poi mette in u fornu per pruduce u pruduttu finitu à una temperatura alta di più di 1000 gradi Celsius.

    2023-03-30

  • A diffarenza trà a ceramica tradiziunale è a ceramica muderna, diverse tecnulugia, stili, decoru, sò diffirenti. A ceramica muderna hè una continuazione di a ceramica tradiziunale, a ceramica muderna aghjunghje assai elementi muderni, perchè u prucessu di produzzione hè assai megliu! Ma a ceramica tradiziunale hà ancu a so propria essenza!

    2023-03-30

  • U prucessu di pruduzzione ceramica pò esse divisu in quattru tappe: pruduzzione di materia prima (produzione di smaltu è argilla), moldura, smaltura è coccia.

    2023-03-29

  • Raffinazione di fangu : a petra di porcellana hè presa da a zona minera. Prima, hè struitu à a talla di un ovu cù a manu cù un martellu, dopu hè battutu in polvera cù un martellatu d'acqua, lavatu, sguassate impurità, è precipitatu in fangu cum'è brique. Allora mischjà u fangu cù l'acqua, sguassate a slag, sguassate cù e duie mani, o passanu cù i pedi per sprime l'aria in u fangu è fate l'acqua in u fangu ancu.

    2023-03-29

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept