Ceramica News

Cumu fà l'artigianatu in ceramica?¼

2023-03-29
Raffinazione di fangu : a petra di porcellana hè presa da a zona minera. Prima, hè struitu à a talla di un ovu cù a manu cù un martellu, dopu hè battutu in polvera cù un martellatu d'acqua, lavatu, sguassate impurità, è precipitatu in fangu cum'è brique. Allora mischjà u fangu cù l'acqua, sguassate a slag, sguassate cù e duie mani, o passanu cù i pedi per sprime l'aria in u fangu è fate l'acqua in u fangu ancu.

Disegnate in biancu: lanciate a bola di fangu à u centru di a puleggia, è tracciate a forma ruvida di u corpu in biancu cù a curvatura è l'estensione di a manu. Disegnu hè u primu prucessu di furmà.

Stampa in biancu: A forma di u stampu di stampa hè furmatu da a rotazione è u tagliu secondu l'arcu internu di u biancu. U biancu seccu hè cupartu nantu à a sumente di u muffa, è u muru esterno di u biancu hè appughjatu uniformemente, è dopu u muffa hè liberatu.


Affilatura di u biancu: mette u biancu nantu à u bucket sharp di u windlass, gira u turntable, è utilizate un cuteddu per tagliate u biancu per fà u grossu di u biancu propiu è a superficia è l'internu liscia. Questu hè un prucessu altamente tècnicu. L'affilatura, cunnisciuta ancu com'è "trimming" o "spinning", hè u ligame chjave per determinà a forma di l'utensili infine, è rende a superficia di l'utensili liscia è pulita, è a forma coherente è regulare.

Preforma d'asciugatura: mette a preforma processata nantu à u quadru di lignu per siccà.

Scultura: aduprate bambù, osse o culteddi di ferru per sculpite mudelli nantu à u corpu seccu.

Glazing: l'articuli tondi cumuni adoptenu dip glaze o swing glaze. Glasatura soffiata per scaglie o grandi vase tonde. A maiò parte di i prudutti di ceramica deve esse glazed prima di esse sparatu in u fornu. U prucessu di glazing pare simplice, ma hè assai impurtante è difficiule di maestru. Ùn hè micca faciule d'assicurà chì a capa di glaze di tutte e parte di u corpu hè uniforme è u gruixu hè apprupriatu, è ancu attente à a diversa fluidità di diversi glazes.

Cottura di u fornu: prima, mette i prudutti di ceramica in un sagger, chì hè un cuntinuu per sparisce i prudutti di ceramica, è hè fattu di materiali refrattarii. A so funzione hè di prevene u cuntattu direttu trà u corpu di ceramica è u focu di u fornu è evità a contaminazione, soprattuttu per u focu di porcellana bianca. U tempu di brusgia di u fornu hè di circa un ghjornu è a notte, è a temperatura hè di circa 1300 gradi. Custruite a porta di u fornu prima, accende u fornu, è utilizate u legnu di pinu cum'è carburante. Dà una guida tecnica à i travagliadori, misurà a temperatura, ammaistrà u cambiamentu di temperatura di u fornu, è determina u tempu di cessamentu di u focu.

Pittura culurita: U culore overglaze, cum'è multicolore è pastellu, hè di disegnà mudelli è riempie culori nantu à a superficia vitrata di a porcellana cotta, è poi brusgiala in u fornu rossu à bassa temperatura, cù una temperatura di circa 700-800 gradi. . Prima di sparà u fornu, pittura nantu à u corpu di u corpu, cum'è blu è biancu, underglaze red, etc., chì hè chjamatu underglaze culore. A so caratteristica hè chì u culore ùn sguassate mai sottu u glaze d'alta temperatura.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept