Ceramica News

Porcellana bianca cinese

2023-05-17
BLANC DE CHINE (BLANC DE CHINE) hè l'elogiu di i francesi di a porcellana bianca di Dehua in a dinastia Ming, chì cunsidereghjanu "u megliu di a porcellana cinese". Porcellana bianca Dehua per via di a so pruduzzione fina, texture densa, cristalli cum'è giada, glaze moisturizing cum'è grassu, cusì hà "biancu avorio", "biancu lardo", "biancu d'oca" è altre reputazione, in u sistema di porcellana bianca di Cina hà un stile unicu, in a storia di u sviluppu di ceramica occupa una pusizione impurtante, in a reputazione internaziunale di "arti orientali".
In i scritti ceramichi di a dinastia Ming è Qing, a porcellana bianca Dehua hè ancu cunnisciuta in cullettivu cum'è "Baijian", è a cumunità moderna di a tecnulugia di ceramica hè chjamata "Jianbai", chì significa porcellana bianca Fujian.
Porcellana bianca, prima urigginariu in u rughjonu sittintriunali, à a dinastia Tang ci hè u dittu di u sudu Qingbei biancu, Tang e Song Dynasty porcellana bianca rapprisintata da u fornu Ding, giallu glaze biancu. Jingdezhen in a dinastia Song Yuan hè famosa per u so blu smaltatu biancu.
A porcellana bianca dolce di i periodi Yongle è Xuande di a dinastia Ming era una varietà assai preziosa à quellu tempu, cusì i scritti di a ceramica di a dinastia Ming è Qing spessu paragunanu a porcellana bianca Dehua di a dinastia Ming cù e spezie di porcellana sopra, o "Jianzhi Fanding", o "Yong è Xuanzhi Sweet White".

In fatti, Dehua "biancu cinese", accumpagnatu da l 'usu di materie prime high-di qualità cun cuntenutu impurità assai bassu è u prucessu di coccia di u fornu di classi, rende l'apparizione di a capa di glaze più pura, u culore hè umitu è ​​luminoso, è a tecnulugia di prucessu hè più maturu, chì hè unicu in a storia di a tecnulugia di ceramica cinese.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept