Ceramica News

Quattru principali capitali di porcellana di a Cina

2023-05-20

1.Dehua: zona di pruduzzioni di porcellana cuntimpuraniu famosu di a China, in u 2003 hè stata chjamata "a cità nativa di l'arti folk cinese (ceramica), vinciu u titulu di "capitale di porcellana cinese".


2. Liling: a ceramica di Liling sò l'urìggini di a porcellana multicolore underglaze di u mondu, u locu di u fornu ufficiale rossu "porcellana naziunale" di China, è l'industria ceramica hà una storia di più di 2000 anni.
3. Chaozhou: A ceramica Chaozhou hè unu di i famosi artisgiani tradiziunali di porcellana in a pruvincia di Guangdong, una parte di a cultura Chaozhou, chì hà radiche profonde è una longa storia da a dinastia Jin. Avà Chaozhou hà vintu u tìtulu di "capitale di porcellana cinese", è a cità hà una pruduzzione ceramica abbastanza grande.
4. Jingdezhen: Jingdezhen hè cunnisciuta cum'è "a capitale di porcellana", cù una bella forma di porcellana, una larga varietà, una decoru ricca è un stile unicu, è hè cunnisciutu per "biancu cum'è giada, brillanti cum'è specchiu, magre cum'è carta, è sonu cum'è forte". A so porcellana blu è bianca, a porcellana linglong, a porcellana pastellu è a porcellana glaze di culore sò cunnisciute cullettivamente cum'è e quattru porcellane famose tradiziunali in Jingdezhen.
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept