Ceramica News

Porcellana bianca (un tipu di porcellana tradiziunale cinese)

2023-05-18
A porcellana bianca hè un tipu di classificazione tradiziunale di porcellana cinese (celadon, porcellana blu è bianca, porcellana culurita, porcellana bianca). Hè fattu di spazii di porcellana cù pocu cuntenutu di ferru è sparatu cù glaze trasparenti puri. I travagliadori Han anu una longa storia di fà porcellana è anu una larga varietà. In più di a noble è eleganti porcellana blu è bianca è a porcellana culurita, l'elegante porcellana bianca hè ancu una varietà prediletta. A prima porcellana bianca hè stata trovata in a tomba di l'Orientali Han in Changsha, Pruvincia di Hunan. Tuttavia, a porcellana bianca matura ùn hè micca diventata populari finu à a dinastia Sui. In più di a pruduzzione à grande scala è l'applicazione di porcellana bianca in a dinastia Song, chì hà avutu un impattu storicu nantu à e generazioni successive, hè ancu ligata à l'enfasi di u populu Han à sacrificà u celu è a terra è l'antenati. Ùn hà micca solu un desideriu di purità è pace, ma cuntene ancu una reverenza per u celu è a terra, u sole è a luna, è hè pienu di nostalgia incomparabile è rispettu per l'antenati.

Ùn ci hè micca o solu una quantità assai chjuca di l'agente di culore in u glaze, è u glaze verde verde hè glazed, è a porcellana bianca chjara hè sparata da una fiamma d'alta temperatura in u fornu.

A fabbricazione di porcellana cinese hà una longa storia è una larga varietà. In più di a porcellana noble è eleganti blu è bianca è culurita. A porcellana bianca pianu hè ancu una varietà prediletta, ancu s'ellu ùn pare micca mudelli culuriti è culori brillanti, ma in u senza pretensione, mostra a ghjente a bellezza naturale. A porcellana bianca in generale si riferisce à a porcellana cù pneumatici di porcellana bianca è smaltu trasparenti nantu à a superficia. Ci sò parechje porcellane bianche di a dinastia Tang in u Museu di Shanghai. Quessi a produzzione di porcellana bianca di a dinastia Tang hè squisita, a terra di pneumatici hè lavata pulita, menu impurità, u pneumaticu hè assai fine, è a bianchezza hè relativamente alta, dopu una strata di smaltu trasparente, u culore riflessu hè assai biancu, u santu tè Lu Yu in u "Sutra di tè", una volta elogiatu a porcellana bianca di u fornu di a dinastia Tang Xing cum'è a so pneumatica bianca è a più alta qualità.

U set di tè in porcellana bianca hà e caratteristiche di billetta densa è trasparente, altu gradu di focu di vetru è ceramica, senza assorbimentu d'acqua, sonu chjaru è rima longa. Per via di u so culore biancu, pò riflette u culore di a zuppa di tè, u trasferimentu di calore moderatu è u rendiment di preservazione di u calore, più forme culurite è diverse, chì ponu esse chjamate un tesoru in vasi di tè. Dapoi a dinastia Tang, l'utensili di porcellana bianca prodotta da Xingyao in a pruvincia di Hebei eranu "usati universalmente da i nobili è i nobili in u mondu". Bai Juyi di a dinastia Tang hà ancu scrittu poesie chì elogiavanu i tazzi di tè in porcellana bianca prodotta in Dayi, Sichuan. In a dinastia Yuan, i set di tè in porcellana bianca in Jingdezhen, a pruvincia di Jiangxi sò stati esportati à l'esteru. Oghje, i set di tè di porcellana bianca sò ancu più rinnuvati. Stu set di tè smaltatu biancu hè adattatu per tutti i tipi di tè. Inoltre, u set di tè di porcellana bianca hè squisita in forma è elegantemente decorata, è u so muru esternu hè soprattuttu dipintu cù muntagne è fiumi, fiori è piante di stagione, uccelli è animali, storie di caratteri, o decoratu cù calligrafia di celebrità, è hà un valore di apprezzazione artistica, cusì hè u più cumunimenti utilizatu.
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept