Ceramica News

Una cullizzioni cumpleta di l'artigianatu ceramicu anticu cinese

2023-04-21
Blank pulling - u fangu in biancu hè postu nantu à u reel (vale à dì, nantu à a rota), è u putere di a rotazione di u reel hè utilizatu per tirà u fangu in biancu in a forma desiderata cù e duie mani, chì hè u metudu tradiziunale di pruduzzione di ceramica in Cina, è stu prucessu hè chjamatu billet. I dischi, ciotole è altre articuli tondi sò furmati da u metudu di disegnu in biancu.

Ceramica disegnata a manu
Billet - quandu u biancu disegnatu hè semi-seccu, hè postu nantu à a bobina è trimmed cun un cuteddu per fà a superficia liscia, grossa è ancu, stu prucessu hè chjamatu billet.

Pede di scavà - quandu u strumentu tondu hè tiratu in biancu, un mira di fangu di 3-inch long (maniglia) hè lasciatu à u fondu, è dopu u pede fondu di u vasu di scavà hè scavatu in u pede di fondu, stu prucessu hè chjamatu pede di scavà.

Custruzzione di striscia di argilla - un metudu primitivu di moldura di ceramica. Quandu facia, u fangu hè prima rotulatu in strisce lunghe, è poi furmata da u fondu à i bisogni di a forma, è dopu l'internu è l'esternu sò allisati da a manu o arnesi simplici per fà in un vasu. A ceramica fatta in questu modu spessu lascia tracce di discu di fangu nantu à i mura internu.

Sistema di rota - u metudu di fà ceramica cù roti roti, u cumpunente principale hè una rota tonda di lignu, ci hè un fustu verticale sottu à a rota, l'estremità inferiore di l'arburu verticale hè intarratu in a terra, è ci hè un hub per facilità a rotazione di a rota. Utilizendu a forza di rotazione di a rota, aduprate e duie mani per tirà u fangu in biancu in a forma desiderata. U metudu di rotazione principia in a cultura di Dawenkou Neoliticu tardu, è l'artefatti pruduciutu eranu regularmente in forma è uniformi in grossu.

Backfiring â un metudu di sparghje a porcellana. Cushion cakes o sabbia fina resistente à alta temperatura sò posti in a scatula, è l'utensili sò arrustiti in una manera formale, chì hè chjamatu backburning.

Cumu stack gaskets triangulari in u prucessu di backfiring

Stacking â un metudu di sparghje a porcellana. Vale à dì, parechji pezzi di ware sò impilati inseme è brusgiati, è l'utensili sò spaziati per pad l'uggetti brusgiati. Pò esse divisu in:

(1) Stacking di unghie, stu metudu era usatu in i tempi antichi;

(2) Stacked sparing of circles di ramu, cum'è forni fissi;

(3) Sovrapposizione o scraping glaze stacking, vale à dì, scraping off un cercolu di smaltu in u core di l'utensili (a maiò parte di piatti è ciotole), è poi scraping off un cercolu di smaltu da l'utensili di ardente impilati, è poi mette u pede di fondu (senza smaltu) di l'utensili impilati nantu à questu, in generale, stu mètudu hè sopratuttu nantu à i prudutti, soprattuttu in generale. .

Overfiring â un metudu di sparghje a porcellana. Questu hè, a porcellana hè cuperta è arrustitu in una scatula cù un anellu di supportu o un brace trapezoidale di canna, chì principia in a dinastia Song di u Nordu è era ancu utilizatu in u sistema di fornu di porcellana Qingbai in Jingdezhen è a regione sud-est. I vantaghji sò un altu rendiment è una piccula deformazione; U svantaghju hè chì a bocca di l'utensili ùn hè micca glazed, chì hè incunificatu per utilizà.

Vegetarian firing - si riferisce à a ceramica chì deve esse sparata duie volte, vale à dì, prima entre in u fornu per sparà u blank à una temperatura bassu (circa 750 ~ 950 ° C), chjamatu focu vegetariana, è dopu, glaze novu in u fornu à u focu. Pò aumentà a forza di u corpu verde è migliurà a tarifa di autenticità.
Circulu astringente - prima chì a porcellana bianca hè impilata, l'internu di l'utensili hè scraped off un cercolu di glaze, è u locu unglazed hè chjamatu "cerchiu astringente", chì era populari in i dinastie Jin è Yuan.
Dip glaze - Dipped glaze hè una di e tecniche di vitru ceramica, cunnisciuta ancu com'è "dipping glaze". U corpu verde hè immersa in u glaze per un pezzu di tempu è poi sguassatu, è l'absorzione di l'acqua di u verde hè aduprata per fà chì a pasta di glaze aderisce à u biancu. U gruixu di a capa di glaze hè cuntrullata da l'absorzione di l'acqua di u biancu, a cuncentrazione di u slurry di glaze, è u tempu di macerazione. Hè adattatu per u vetru di u corpu di pneumatici grossi è i prudutti di tazza è ciotola.
Glaze blowing - hè unu di i metudi tradiziunali di glazing in Cina. Coperta cù un tubu di bambù cun filu fini, dip in glaze è soffia cù a bocca, u numeru di colpi di glaze dipende da a dimensione di l'utensili, finu à 17 ~ 18 volte, cum'è 3 ~ 4 volte. I so vantaghji facenu u glaze à l'internu di l'utensili uniformi è coherente, è stu metudu hè soprattuttu utilizatu per grandi utensili, pneumatici sottili è prudutti vitrati. Hè stata pioniera in Jingdezhen in a dinastia Ming.
Glazing - un prucessu di glazing per ughjetti grossi, hè unu di i metudi tradiziunali di glazing in Cina. Mantene una tazza o cucchiara in ogni manu, scoop a pasta di glaze, è pour nantu à u corpu verde.
Glaze - unu di i metudi tradiziunali di glazing in Cina. Duranti l'operazione, a pasta di glaze hè versata in l'internu di u biancu, è poi scuzzulate, cusì chì a parte superiore è bassa di a manca è di a diritta sò uniformemente glazed, è l'eccessu di pasta di glaze hè versata, stu metudu hè adattatu per buttigli, vasi è altri strumenti.
Stampa - una tecnica decorativa per a ceramica. Una impressione incisa cù un patronu decoru hè stampata nantu à u corpu verde quandu ùn hè ancu seccu, da quì u nome. Duranti a primavera è u vaghjimu è i periodi di i Stati in guerra, a ceramica dura stampata hè stata largamente usata, è da tandu hè diventata una di e tecniche decorative tradiziunali di a ceramica in Cina. A porcellana di stampa Ding kiln di a dinastia Song hè a più rappresentativa.
Scratching - una tecnica decorativa di porcellana. Aduprate un strumentu puntatu per marcà e linee nantu à u biancu di porcellana per decorate u mudellu, da quì u nome. Fiurisce in a dinastia Song, cù fiori, uccelli, figure, dragoni è fenici.
Carving - una tecnica decorativa di porcellana. Aduprate un cuteddu per intaglià un mudellu decorativu nantu à u biancu di porcellana, da quì u nome. Hè carattarizatu da una forza più grande, è e linee sò più profonde è più larghe chì i colpi. Fiurì in a dinastia Song è era più famosa per l'artefatti di fiori intagliati di u fornu Yaozhou in u nordu.
A cugliera di fiori - una tecnica decorativa di porcellana. Nantu à u biancu di porcellana induve u mudellu hè disegnatu, a parte altru ch'è u mudellu hè eliminata per fà u mudellu cunvessu, da quì u nome. Accuminciau in u sistema di u fornu Cizhou sittintriunali in a dinastia Song, cù fiori bianchi marroni cum'è i più distintivi. Duranti u periodu Jin Yuan, i forni di porcellana in Shanxi eranu ancu assai populari, è i fiori di smaltu neru eranu unichi.
Pearl Ground Scratching â una tecnica decorativa per a porcellana. Nantu à u blank porcellana graffiatu, u gap hè pienu di mudelli di perle fini è densu, cusì u nome, partendu da u tardu Tang Henan Mi County kiln, a dinastia Song popular Henan, Hebei, Shanxi porcellana kilns, Henan Dengfeng prudutti fornu sò i più distintivi.
Appliqué - una tecnica decorativa per a ceramica. Utilizendu molding o impastu è altri metudi, diversi mudelli sò fatti di fangu di pneumatici, è poi appiccicate nantu à u corpu verde, da quì u nome. L'applicazioni marroni vitrati verdi di a dinastia Tang è i forni di sabbia, è ancu a decorazione di l'applicazioni Tang Sancai da i forni di u County di Gongxian, Henan, sò tutti famosi.
Paper cut appliqué - una tecnica decorativa per a porcellana. U tagliu di carta hè un arti populari tradiziunale in Cina, chì trasplanta mudelli di tagliu di carta à a decorazione di porcellana, da quì u nome. U fornu Jizhou uriginale in a pruvincia di Jiangxi in a dinastia Song, in a teiera nera-glazed, decorata cù fiori di prugna, foglie di legnu, fenici, farfalle è altri mudelli, l'effettu di taglio di carta hè rimarchevule, cù forti caratteristiche lucali.
Argilla di maquillaje â una manera di abbellisce u culore di u pneumaticu. Per cumpensà l'influenza di u culore di u pneumaticu di porcellana, una strata di argilla di porcellana bianca hè appiicata à u pneumaticu in biancu per fà a peddi liscia è bianca, per migliurà u culore di u glaze, è l'argilla di porcellana utilizata in stu metudu hè chjamata argilla cosmetica. Argilla Cosmetic cuminciò in u Western Jin Dynasty in Wuzhou kiln celadon in Zhejiang, porcellana bianca di u nordu hè stata largamente usata in i dinastia Sui è Tang, è l'usu di porcellana fornu Cizhou in a dinastia Song era ancu cumuni, soprattuttu i variità di culling eranu usati più.
Tracciatura d'oru - una tecnica decorativa di ceramica. Hè dipintu nantu à a ceramica in oru è po sparatu, da quì u nome. A Dinastia Song Ding Kiln hà traccia d'oru di smaltu biancu è smaltu d'oru neru, è sicondu i ducumenti, a Dinastia Song Ding Kiln "dipinta cù succu d'agliu cù oru". Da tandu, i dipinti d'oru nantu à a porcellana Liao, Jin, Yuan, Ming è Qing sò stati visti.
Pede di ferru viola - una funzione decorativa di porcellana. Alcune varietà di u fornu ufficiale di a dinastia Song meridionale, u fornu di l'eredi è u fornu di a dinastia Song Longquan, perchè l'ossu fetale hà un altu cuntenutu di ferru, quandu brusgiatu in una atmosfera riduzzione, u glaze di a bocca di u bastimentu scorri sottu à l'acqua, è u culore fetale hè viole quandu a capa di glaze hè magre; A parte esposta di u pede hè ferru-neru, chì hè u chjamatu "pede di ferru viole".
Filu di filu d'oru - una funzione decorativa di porcellana. A porcellana di u fornu Heirloom, per via di u differente coefficient di espansione di u smaltu di pneumatici durante u focu, forma i pezzi aperti vitrati, i pezzi grossi di granu appariscenu neri, i picculi pezzi di granu appariscenu gialli d'oru, un neru è un giallu, questu hè u chjamatu "filu d'oru di ferru".
Apertura - per via di u differente coefficient di espansione di u smaltu di pneumatici durante u focu, varietà individuali di i forni ufficiali di a dinastia Song, i forni eredi è i forni Longquan anu caratteristiche aperti. Dopu à a dinastia Song, i forni di Jingdezhen avianu ancu ardenti imitazione.
Ribs - una funzione decorativa di porcellana. Southern Song Dynasty Longquan kiln celadon, certi parti di a pruduzzioni di strisce protruding, quandu glazing u glaze hè particularmente magre, u culore hè luce, cuntrastu, chì hè, i costi-chiamatu.
U mudellu di fangu chì caminava di terra - una caratteristica glazed di porcellana. Quandu u blank di porcellana hè smaltatu è seccu, a strata di smaltu produce crepe, è u smaltu scorri durante u prucessu di sparghje per chjappà i cracke, risultatu in tracce lasciate dopu chì u vermu si alluntanassi da u fangu, da quì u nome. Hè una caratteristica unica di a porcellana di u fornu di Jun in Yu County, Pruvincia di Henan in a dinastia Song.
Crab Claw Pattern â una caratteristica vitrata di porcellana. A causa di u smaltu di l'utensili, u smaltu grossu cade per furmà tracce lasciate dopu à lacrime, da quì u nome, chì hè una di e caratteristiche di a glaze di porcellana bianca in u fornu Ding di a dinastia Song.
Jomon - unu di i mudelli decorattivi di ceramica neoliticu. Hè chjamatu perchè u mudellu hè in forma di un mudellu di corda nudata. I pezzi di ceramica impannillati intornu à a corda o incisi cù un mudellu di corda sò usati nantu à un pezzu di ceramica chì ùn hè ancu seccu, è dopu à u focu, un mudellu Jomon hè lasciatu nantu à a superficia di l'utensili.
Pattu geometricu - unu di i mudelli decorattivi di ceramica. I punti, i linii è a superficia formanu una varietà di figure geomètrica regulare, da quì u nome. Cum'è un mudellu di triangulu, un mudellu di griglia, un mudellu di scacchi, un mudellu di zigzag, un mudellu di circhiu, un mudellu di diamante, un mudellu di zigzag, un mudellu di tronu di nuvola, un mudellu di spalle, etc.
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept